چه اتفاقی می افتد هنگامی که نتایج کلیه شما را نشان می دهد 1.8
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاقی می افتد هنگامی که نتایج کلیه شما را نشان می دهد 1.8

چه اتفاقی می افتد زمانی که نتیجه کلیه شما را نشان می دهد 1.8؟ در اینجا 1.8 ممکن است نشان دهد کلیه خود را کمی آسیب دیده است و یا شما خوردن غذا بیش از حد با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه و یا شما عفونت دارید و غیره. اگر آن را با در نظر گرفتن بیش از حد پروتئین و یا برخی از عوامل غیر پاتولوژیک دیگر ایجاد می شود، سطح کراتینین بالا به حالت عادی با علل عقب ناپدید شد. اگر آن را به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، شما نیاز به برخی از اقدامات برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از صدمه به کلیه ها؟

در درمانگاه، کراتینین 1.8 است در مرحله 2، نزدیک به مرحله 3 (بیش از 2.0) بیماری کلیه، که کنترل مناسبی آن را به مرحله 2 به سرعت در حال لغزش.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، در ابتدا شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب است که مفید برای محافظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر از طریق کاهش بار کار از کلیه ها.

سپس، دومین چیز را به یک روش سیستماتیک است که نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا. در اینجا من توصیه بالا هفت درمان برای شما، آن را به یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی است و با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده. با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را در طول پزشکان درمان خواهد درمان های مختلف برای بیماران ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند. اگر می خواهید بدانید که درمان است بهترین راه حل برای شما، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق برای ما ارسال، پس از آنالیز ما به شما بهترین توصیه برای رایگان.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: